網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月12日 星期三

「宅女」解悶 唐詩詠中「劇」毒 胡定欣操翹臀 #唐詩詠 #翹臀 #胡定欣

胡定欣不偷懶,密密做Gym操弗。
「宅女」解悶唐詩詠中「劇」毒胡定欣操翹臀新冠肺炎不停蔓延,不少「停工」的藝人都想盡辦法消磨時間。唐詩詠主力煲劇,熱捧由韓星玄彬與孫藝珍主演的韓劇《愛的 ...




「宅女」解悶 唐詩詠中「劇」毒 胡定欣操翹臀

新冠肺炎不停蔓延,不少「停工」的藝人都想盡辦法消磨時間。唐詩詠主力煲劇,熱捧由韓星玄彬與孫藝珍主演的韓劇《愛的迫降》,並迷上男主角幻想變「玄太」!她上載劇集海報,留言:「韓劇嘅劇情都有好多反駁位,不過佢好似有種魔力,可以令你活喺幻想之中。玄彬實在太溫暖,孫藝珍實在太可愛,《愛的迫降》把我逼瘋了!」

至於視后胡定欣選擇做運動抗疫,她上載操臀短片及自拍照,留言:「呢段抗疫期間大家都留喺屋企,黐住張梳化睇新聞、打機、煲劇、睇戲,坐到Pat Pat都扁晒!出唔到街就喺屋企做Exercise,運動吓、拉吓筋,否則真係悶到生菇!呢個動作主要鍛煉臀部同大腿外側,不僅可以改善大腿線條,仲可以翹臀!」






鍾意就快D Share啦!