掃呢頁CODE去手機

2020年2月6日 星期四

已送婆婆最後一程 朱晨麗留蘇州陪媽媽撫傷痛 #朱晨麗

朱晨麗送走婆婆,仍需留下陪伴比她更傷痛不捨的媽咪。
已送婆婆最後一程朱晨麗留蘇州陪媽媽撫傷痛朱晨麗送走婆婆,仍需留下陪伴比她更傷痛不捨的媽咪。朱晨麗早前返老家蘇州過新年,順道陪伴雙親及年邁的婆婆,沒料日 ...




已送婆婆最後一程 朱晨麗留蘇州陪媽媽撫傷痛

朱晨麗送走婆婆,仍需留下陪伴比她更傷痛不捨的媽咪。

朱晨麗早前返老家蘇州過新年,順道陪伴雙親及年邁的婆婆,沒料日前卻突然傳來婆婆離世的噩耗,令朱朱一時間難以接受,但亦要接受現實。連日來為婆婆身後事奔波的她,表示已送了婆婆最後一程,說:「婆婆身後事搞好晒,係好傷心難過,唔捨得,但都唔及我媽咪,所以呢段時間成日陪住佢,陪伴係最貴重嘅禮物,尤其係屋企人,咁啱我未開新劇,所以呢排都喺會留喺蘇州。」

談到武漢肺炎肆虐,內地確診人數更不斷上升,朱朱表示也有留意疫情進展,如沒必要也不會外出,幸好出發前已準備好口罩及一定數量的消毒用品,所以不用四圍搜購。問到她何時返港?朱朱說:「會再留吓先,因為內地啲疫情都幾勁,我都唔會立亂郁住,不過為己為人,就算我返到香港都會進行自我隔離,希望快啲搵到解決方法,令到啲病者快啲康復。」




鍾意就快D Share啦!