網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月13日 星期四

范瑋琪為限罩令爆粗鬧「狗官」 杜汶澤、黃秋生網上互動聯手串爆   #杜汶澤 #范瑋琪 #黃秋生

范瑋琪為限罩令爆粗鬧「狗官」杜汶澤、黃秋生網上互動聯手串爆47分鐘前早前台灣藝人范瑋琪,因當地政府實施限制口罩出口,爆粗大鬧蘇貞昌「狗官」,事件不但引 ...




  • 范瑋琪為限罩令爆粗鬧「狗官」 杜汶澤、黃秋生網上互動聯手串爆

  • 47分鐘前




早前台灣藝人范瑋琪,因當地政府實施限制口罩出口,爆粗大鬧蘇貞昌「狗官」,事件不但引起網友圍剿,亦令香港兩位敢言藝人群起攻之。

當中杜汶澤率先睇唔過眼,在社交平台上發文,叫范瑋琪來香港,「買個口罩給我看」,而黃秋生則在其個人專頁內發文:「阿澤哥,嘥氣啦,同個頭髮長見識短嘅人講嚟做乜?」

而阿澤亦回覆秋生:「大佬英明!唔係向佢開火,係向極權開火啫!」

二人的網上互動,引來網民激烈反應,有網民更指二人對話是「而家系(係)黃sir同傻強嘅呢個對話」(二人在電影《無間道》角色名)、「文太同阿木嘅對話」(二人在電影《頭文字D》角色名)。



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!