掃呢頁CODE去手機

2020年2月16日 星期日

森美:森美父母做口水檢驗 唔希望返港後去隔離中心 #森美

森美話父母落船後可能要去隔離中心再隔離多14日。藝人森美的父母仍被困在鑽石公主號郵輪上,森美接受電話訪問,他表示父母終獲安排接受檢驗:「日本嗰啲醫護人 ...




森美話父母落船後可能要去隔離中心再隔離多14日。


藝人森美的父母仍被困在鑽石公主號郵輪上,森美接受電話訪問,他表示父母終獲安排接受檢驗:「日本嗰啲醫護人員攞佢哋啲口水去驗,同埋幫佢哋探測溫度,希望做一個測驗睇吓有冇感染,如果結果係陰性,我父母梗係希望盡快離開隻船。其實佢哋喺隻船度都隔離咗成八至九日,如果計埋下個禮拜19、20號度都過咗14日,佢哋返到嚟香港都會繼續喺屋企自我隔離,依家佢哋冇任何唔舒服,冇任何嘅病徵。」


他又補充說收到消息,指被送回港的乘客可能要安排送到隔離中心再隔離多14日,他說:「對佢哋嚟講梗係唔係幾想啦,因為佢哋已經隔離咗14日,如果檢驗後沒有任何感染下,冇理由返到嚟仲要被送去隔離中心隔離多14日,就算佢哋想安全啲,有啲人講潛伏期多過14日,但係佢哋都做咗測驗,但有啲人又話可能驗陰性三次都可能係陽性,佢哋都應該喺屋企做自我隔離囉,因為就算其他入境嘅人,都會喺家隔離,無理由佢哋隔離咗14日,測驗又係陰性,之後又要送隔離營再隔離。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!