掃呢頁CODE去手機

2020年2月22日 星期六

笑家姐乜都要快 莊思明:係佢作風 #莊思明

莊思明(左)與莊思華不需再為家姐守秘密。
笑家姐乜都要快莊思明:係佢作風莊思敏正式與男友申請註冊結婚,其胞妹莊思華與莊思明坦言戥家姐開心,思明說:「我終於唔需要再為佢守呢個秘密,亦可以令媽咪放 ...




笑家姐乜都要快 莊思明:係佢作風

莊思敏正式與男友申請註冊結婚,其胞妹莊思華與莊思明坦言戥家姐開心,思明說:「我終於唔需要再為佢守呢個秘密,亦可以令媽咪放下心頭大石。(家姐閃婚喎!)我一啲都冇驚訝,因為係佢嘅作風,咩都要快,加上佢好清楚自己要咩。我希望佢快啲生個肥寶寶,雖然佢個樣好兇狠,但好鍾意小朋友。」提到她經常被傳與男友楊明好事近,她笑言:「我仲冇咁大壓力,因為之前啲人成日話爬家姐頭唔係咁好。」而思華表示:「家姐想低調處理,所以暫時唔搞婚禮,最緊要佢開心幸福就得,祝福佢。」

至於與莊思敏合作主持無綫節目《姊妹淘》的張寶兒說:「好戥佢開心。(見過佢男友?)冇,不過我哋拍節目成日都會叫師傅指點迷津,問吓感情。佢好口密,未問過半句,好開心見證佢由脫單到結婚呢個咁快嘅過程。」






鍾意就快D Share啦!