掃呢頁CODE去手機

2020年2月17日 星期一

【久未聯絡】梅小惠不知舊愛曾偉權患病:祝佢快啲康復 #曾偉權 #梅小惠

現年58歲的男星曾偉權傳患肺癌,他的前女友梅小惠今日接受《蘋果》電話訪問時,表示不知情,她說:「我之前睇新聞話佢有唔舒服,但唔係康復咗?」梅小惠坦言大 ...




現年58歲的男星曾偉權傳患肺癌,他的前女友梅小惠今日接受《蘋果》電話訪問時,表示不知情,她說:「我之前睇新聞話佢有唔舒服,但唔係康復咗?」梅小惠坦言大家很久沒有聯絡,但仍大方送上祝福:「我會祝福佢,希望佢快啲康復,現在疫情嚴重,對有病嘅人要更加小心。佢現在都有好多人錫同照顧,唔會專登聯絡,但如果碰到面,都一定會再次祝福佢。」

梅小惠與曾偉權於1986年因合演女方胞姊、著名監製梅小青所製作的賀歲喜劇《滿堂紅》時相識並墮入愛河,直至1999年,因馬來西亞女歌手葉麗儀介入而分手,兩人結束13年愛情長跑。

-----------------------------

第三屆最港電影大獎

按此立即投票

-----------------------------

《果GYM》隨身播  健身壹App過!

一按即玩


鍾意就快D Share啦!