網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月29日 星期六

金剛:金剛拖四女遊東京 邀巨胸女友三點式出鏡 #金剛

私器公用,認真夠大方!藝人金剛與四位年輕「旅」神陳俞希、沈殷怡、余逸思及練美娟帶大家到東京拍攝ViuTV節目《金剛旅神團》。除了四位拍檔,金剛還邀請女 ...




私器公用,認真夠大方!


藝人金剛與四位年輕「旅」神陳俞希、沈殷怡、余逸思及練美娟帶大家到東京拍攝ViuTV節目《金剛旅神團》。除了四位拍檔,金剛還邀請女友梁云菲(Nana)拍攝,雖然四位「旅」神不是露美腿便是騷香肩、纖腰,但Nana作為「國光女神」,來到日本當然不會吝嗇身材,更大方穿着三點式出鏡。


酬勞「少少意思」就OK


金剛受訪時表示節目去年9月拍攝,拍了20日之多,故邀請女友Nana同行,他說:「咁自己嘅節目,梗係叫埋佢(要着埋bikini出鏡?)因為嗰日我哋介紹一間民宿,屋頂上面可以浸溫泉,所以安排佢出鏡。(有冇加多份酬勞畀女友?)今次成個team拍攝得好開心,好似放緊假咁,所以酬勞真係冇所謂,少少意思就得喇!其實嗰四個妹妹都有着泳衣,不過因為橋段問題,到時大家睇吓就知,今次仲係我同Nana喺香港電視上首次一齊出鏡嘛!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!