掃呢頁CODE去手機

2020年2月22日 星期六

【密件揭林鄭向中央獻計挽頹勢】何韻詩嘲如小強垂死掙扎:呢啲係咪叫報應? #何韻詩 #林鄭

【密件揭林鄭向中央獻計挽頹勢】何韻詩嘲如小強垂死掙扎:呢啲係咪叫報應?51分鐘前今日有傳媒披露林鄭向中央獻計,藉抗疫一仗令建制派挽回民心,扭轉劣勢。何 ...




  • 【密件揭林鄭向中央獻計挽頹勢】何韻詩嘲如小強垂死掙扎:呢啲係咪叫報應?
  • 51分鐘前




今日有傳媒披露林鄭向中央獻計,藉抗疫一仗令建制派挽回民心,扭轉劣勢。何韻詩在社交網轉載了這則報導外,更寫了一段對政府不滿表達(相信也是很多港人的心聲)。

何韻詩:「真係天網恢恢……由一個對全港市民充滿仇恨兼患有被害妄想症嘅精神病患管理香港,到而家仍然死不悔改,仍然妄想用呢啲手段去扭轉(自己嘅)局勢。

大佬啊,上年足足六個月就係話俾你哋知香港人唔受呢一套,根本你好地地抗疫就已經得,係都要用埋晒啲旁門左道,諗埋晒啲門面功夫,以為香港全部都係佢啲下屬xx99咁易呃,死都要與民為敵。好啦,而家成隻垂死掙扎嘅小強典吓典吓咁喇,呢啲係咪叫報應?」

個tag都係重點,#係都贏嘅金牛真係hola恐佈 #拿我最有資格講呢句喇掛,原來何韻詩都係金牛座,不過同人唔同命,同星座唔同人格。



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!