網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月22日 星期六

【#早買早享受】你咁做,點同你鬥啊?!

【#早買早享受】你咁做,點同你鬥啊?!
【#早買早享受】你咁做,點同你鬥啊?!近日武漢肺炎疫情全球大爆發,各地口罩都出現「一罩難求」現象,而「戴口罩」經已成為大家的生活習慣。不過當戴上口罩後 ...




#早買早享受】你咁做,點同你鬥啊?!

近日武漢肺炎疫情全球大爆發,各地口罩都出現「一罩難求」現象,而「戴口罩」經已成為大家的生活習慣。


不過當戴上口罩後,iPhone使用者就難以使用Face ID鎖。今次外國設計師Danielle Baskin就設計了「Face ID專用口罩」,去解決iPhone解鎖失敗情形。

現時她將這個技術化為生意,只要在facdidmasks.com網站就能訂製樣貌N95的口罩,大家又有無興趣試用呢?

#新Monday#iPhone#FaceID#N95#一次性口罩#武漢肺炎#新蚊武肺炎#防疫

#NM_海月

【#早買早享受】你咁做,點同你鬥啊?!

Source

來源 source: http://www.nmplus.hk
鍾意就快D Share啦!