掃呢頁CODE去手機

2020年2月10日 星期一

學生打退堂鼓黎美言擱置海外開分校 #黎美言

黎美言未能衝出國際開分校,坦言可惜。
學生打退堂鼓黎美言擱置海外開分校藝人黎美言經營拳擊舞蹈學校三年來有聲有色,但疫情蔓延全球,本來在海外開分校的計劃也要擱置,她說:「原定今個月去日本同馬 ...




學生打退堂鼓黎美言擱置海外開分校

藝人黎美言經營拳擊舞蹈學校三年來有聲有色,但疫情蔓延全球,本來在海外開分校的計劃也要擱置,她說:「原定今個月去日本同馬來西亞傾,因為有客戶想同我以特許經營方式合作,之前大家以視像會議方式傾咗一段時間,但依家計劃要擱置!不過健康最緊要,我擔心去外地過程受感染,會影響其他人。」至於有否蝕錢?她坦言數字多少已不重要,眼前最重要是齊心抗疫。

黎美言又指不少已報名上課的學生為「防疫」而紛紛退堂:「為咗保障客人嘅安全,學生退堂我係非常理解,留喺屋企一定係最安全。我會向全港市民送三堂免費網上課程,我真人互動教學,希望大家喺屋企都可以做運動,強心健肺,增加免疫力。」






鍾意就快D Share啦!