網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月4日 星期二

吳君如:武肺致囡囡停課 吳君如全家出埠散心 __,吳君如,

去散下心都好嘅。藝人吳君如、老公陳可辛及囡囡現身機場離境大堂,他們全戴上口罩,君如再戴埋黑超,他們在頭等機位checkin,見他們的行李尚算輕便。問到 ...




去散下心都好嘅。


藝人吳君如、老公陳可辛及囡囡現身機場離境大堂,他們全戴上口罩,君如再戴埋黑超,他們在頭等機位check in,見他們的行李尚算輕便。問到去哪裏玩?君如邊行邊表示:「出去幾日散心,小朋友冇得返學。」


問到可是去日本?她不肯透露,只謂大家要身體健康。問到現時還出埠可會小心些?她謂:「我哋已經好小心。(做足預防措施?)我哋做到好足。」問到出埠可會順便撲口罩?她嘆一口氣表示:「呢啲唔諗啦,唔知呀,唔知買唔買到。」


講到同行亦有另一個小朋友,君如透露是囡囡的表姐:「小朋友放假,喺屋企冇辦法,好悶,所以就一齊去玩。」問到現時工作可是停晒?她透露:「係呀,全世界停晒,但努力做緊《媽媽的神奇小子》後期。」而問到《奪冠》賀歲檔撤檔?陳可辛就未有回應。臨入閘前君如叮囑大家要小心。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!