掃呢頁CODE去手機

2020年2月2日 星期日

張達倫:出走澳洲避疫情 張達倫諗緊移民 __,張達倫,

好溫馨呀!藝人張達倫一家三口現時於澳洲悉尼旅行,享受家庭樂,面對陽光與海灘,心情都特別舒暢。他坦言已於當地多日,現時香港有武漢肺炎確診個案,當然希望留 ...




好溫馨呀!


藝人張達倫一家三口現時於澳洲悉尼旅行,享受家庭樂,面對陽光與海灘,心情都特別舒暢。他坦言已於當地多日,現時香港有武漢肺炎確診個案,當然希望留得幾耐得幾耐。現時不少港人喊着要移民,問他會否考慮選擇澳洲為移民之地?他謂:「我真係有諗呀!其實係因為大女今年開始喺澳洲讀書,呢個Trip都係陪佢過嚟開學,咁我哋都會順道睇吓啲地方,可能太太同囝囝會過嚟睇住阿女,到時我自己就兩邊走都未定。」


達倫都與太太、囝囝碩碩去了不少的地方遊玩,亦揸車個多小時去餵塘鵝,更去澳洲動物園親親袋鼠,張達倫笑言給碩碩嚇親,他謂:「佢一啲都唔驚啲袋鼠,仲衝埋去摸佢哋,我都驚啲袋鼠畀佢嚇親打佢,但原來唔會嘅,啲袋鼠好Friendly。」期間,碩碩見到一架大車,不知幾興奮,更冧爆爸爸表示駕車載他返工,令達倫哭笑不得。澳洲現時都有少量的肺炎確診個案,但那邊的小朋友都周圍玩、碌地沙,亦因為有不少內地及香港人掃只罩,故當地都有缺貨的情況,只有少量的消毒洗手液。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!