掃呢頁CODE去手機

2020年2月10日 星期一

楊明:燉湯店頂得住!楊明莊思明日本撲唔到口罩 #楊明 #莊思明

楊明同莊思明去完日本返港。藝人楊明與女友莊思明今日約下午3時多,齊齊戴住口罩同帽、推住3個行李箱及大袋現身機場抵港大堂。他們表示從日本返港,總共去了十 ...




楊明同莊思明去完日本返港。


藝人楊明與女友莊思明今日約下午3時多,齊齊戴住口罩同帽、推住3個行李箱及大袋現身機場抵港大堂。他們表示從日本返港,總共去了十日,講到現時新冠肺炎疫情嚴峻,問到之前可有想過取消行程?楊明說:「冇,都會照去,上年12月已經Plan咗。」莊思明說:「啱啱喺飛機上面全程都戴口罩同消毒,盡量唔去廁所。」


問到今次旅程有周圍去撲口罩?楊明無奈說:「成個旅程嘅重心都係搵口罩,好難買,所以就算見到花粉口罩都買住先。(自己有口罩存貨?)冇囤積,但都買咗啲畀公司,佢哋一日都要用幾十個,一定要有足夠貨源。(有加強燉湯店員工嘅防禦措施?)有,有畀埋洗手液,除咗食飯之外,全程佢哋都要戴口罩。」莊思明又指之前都有於家鄉馬來西亞訂口罩,不過都唔成功:「媽咪託人買都買唔到,好多朋友仲去更偏僻嘅地方搵,例如南非,因為啲熱門地日本、韓國都冇,去日本藥妝店一隻都搵唔到。」


未打算結束分店


疫情令市道轉差,講到就連張敬軒都宣布由他投資經營的餅店暫停營業,楊明聞言極為錯愕,問到可有影響他的燉湯店生意?他坦言都有:「少咗人喺街上面行走,市面都靜咗好多,之前受社會運動問題影響、再到疫情,真係傷上加傷,有啲食肆、零售業都好辛苦。(之前被連番追擊,舖頭有危機?)好彩暫時都OK,頂到吓,有冇錢賺就其次,但都仲有好多市民支持,掹掹緊就收緊開支。(再係咁有諗過結束分店?)暫時未有呢個諗法。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!