掃呢頁CODE去手機

2020年2月6日 星期四

梁嘉琪:【冇米冇廁紙】梁嘉琪慳口罩遲去超市出事 #梁嘉琪

畀呢個情況嚇親。香港正面對武漢肺炎侵襲,人人為咗一罩傍身叫苦連天。藝人梁嘉琪為咗慳住啲口罩使,隔幾日先出門一次去購買糧食,之前已經聽過有搶糧潮出現,佢 ...




畀呢個情況嚇親。


香港正面對武漢肺炎侵襲,人人為咗一罩傍身叫苦連天。藝人梁嘉琪為咗慳住啲口罩使,隔幾日先出門一次去購買糧食,之前已經聽過有搶糧潮出現,佢話估唔到依家超市連廁紙都畀人搶晒!佢留言話:「為咗不浪費囗罩,幾日出門補糧一次,發生乜事,去到冇米冇紙巾,大家定啲嚟,大家都唔想炒完囗罩炒廁紙㗎!」佢仲提醒大家買嘢入貨最緊要夠用就好,唔好屯積晒啲嘢喺屋企。另外佢喺街見到有口罩賣,冇包裝唔知來源嘅賣緊$299五十個,有品牌嘅賣緊$100三個,就連似係自家製嘅消毒酒精都賣$65一支,梁嘉琪最後話希望唔好經歷完炒口罩之後,要面對炒廁紙嘅情況。


類似嘅情況喺好多區都同樣發生緊,樂隊朱凌凌嘅成員朱栢康就上載咗一張黑白相,見佢企喺超市面對住空空如也嘅貨架個樣好無奈。而歌手李蕙敏就上載咗幾張類似超市貨倉嘅相,入面有大量廁紙存量,希望大家唔好咁擔心去搶購。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!