網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月3日 星期一

武漢肺炎:曾華倩發文唔撐醫護罷工 網民反應兩極 __,新型肺炎,曾華倩,武漢肺炎,

網民有唔同嘅反應~武漢肺炎肆虐,撞啱呢段時間出現身體不適真係驚到震,藝人曾華倩之前喺北京返香港,第一日就出現病徵,好彩只係普通嘅傷風感冒,自我隔離多日 ...




網民有唔同嘅反應~


武漢肺炎肆虐,撞啱呢段時間出現身體不適真係驚到震,藝人曾華倩之前喺北京返香港,第一日就出現病徵,好彩只係普通嘅傷風感冒,自我隔離多日已經冇事,佢喺社交網提醒大家外出要戴口罩同埋消毒噴霧,保護自己之餘亦可以保護身邊人,佢除咗祈求疫情盡快受控之外,亦多謝一班喺前線無私奉獻嘅醫護人員,感激佢哋堅守崗位,不過佢就強調唔包括要求罷工嘅醫護人員。


呢番言論迅即引起好大回響,網民兩極化喺佢社交網留言,有部分人指希望佢了解清楚事件先發文指摘,亦有人支持佢嘅言論,唔贊同喺抗疫期間搞罷工。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!