掃呢頁CODE去手機

2020年2月20日 星期四

譚凱琪:譚凱琪入紙嫁富貴男友:仲會繼續做㗎! #譚凱琪

恭喜晒!藝人譚凱琪(Zoie)與圈外富貴男友莊日宇(Enrico)拍拖八年,二人日前正式入紙申請註冊結婚,認真恭喜!Zoie接受東網訪問時,坦言男友於 ...




恭喜晒!


藝人譚凱琪(Zoie)與圈外富貴男友莊日宇(Enrico)拍拖八年,二人日前正式入紙申請註冊結婚,認真恭喜!Zoie接受東網訪問時,坦言男友於外地求婚,過程都很感動,她謂:「佢都有做足所有嘢,雖然佢平時個人悶悶哋,但呢啲嘢都會做足嘅。」問到二人突然結婚是否有「喜」時,她笑謂:「冇呀!只不過覺得依家係時候。」說到擺酒,她表示一切還未決定,因為現時時勢都不定,故過一陣子才算。說到被指嫁入豪門,她說:「其實我哋都係踏實嘅人,不嬲都好低調,可能之前有傳媒寫過一次,所以大家都咁寫。」問到之後是否做「少奶奶」時,她謂:「我仲會繼續做㗎!依家仲咁後生,做乜唔做嘢呀!」


至於其好姊妹龔嘉欣坦言戥對方開心,她謂:「佢哋不嬲都好好,都係向呢個方向行,佢男朋友都好好,恭喜佢哋終於開花結果。」說到「少婦聯盟」陳凱琳、譚凱琪中,剩回她這個「筍盤」未嫁出時,她謂:「等吓先我依家幫陳凱琳做住保母先,佢好鍾意熱鬧,我又樂意幫佢湊仔,佢個仔都同我好啱Key㗎!」


譚凱琪剛剛在社交網上載唯美婚紗照,並發文正式宣布跟拍拖八年的男友結婚:「風雨同路 風雨不改 牽著(着)你手 直到永遠 一瞬間已八年了 我們即將往人生另外一個階段進發 期待與您往後的約定 #就算你壯闊胸膛不敵天氣 #兩鬢斑白都可認得你」。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!