掃呢頁CODE去手機

2020年2月16日 星期日

講錯香港係沙士源頭遭狂插 陸浩明凌晨急發文道歉 #陸浩明

陸浩明因在節目錯誤謂當年沙士病毒源頭是香港,引起網民不滿。
講錯香港係沙士源頭遭狂插陸浩明凌晨急發文道歉陸浩明因在節目錯誤謂當年沙士病毒源頭是香港,引起網民不滿。陸浩明(6號)在主持《#後生仔傾吓偈》節目「防疫 ...




講錯香港係沙士源頭遭狂插 陸浩明凌晨急發文道歉

陸浩明因在節目錯誤謂當年沙士病毒源頭是香港,引起網民不滿。

陸浩明(6號)在主持《#後生仔傾吓偈》節目「防疫意識」主題時,現場有後生仔話聽父母講,當年沙士大家都很驚,今次還好。當年經正沙士並曾自我隔離的6號就說:「因為香港係嗰個病毒(沙士)嘅源頭囉」,有後生仔質疑真假,他還答:「係呀,你唔知咩?係因為有個廣州人喺內地食…」另一主持馮盈盈即糾正:「唔係,係佛山某個男子,佢處理過或食過野味,嚟到香港,住過個酒店,咁啱嗰層十幾個中晒十個,其中一個女仔喺裏面,返咗加拿大就帶咗過去美洲,然後中間有啲人又返咗去淘大花園,咁就…」,6號再接口謂:「《隔離7日情》都係咁拍出嚟。」

其實世界衛生組織已指源頭是在廣東順德,故6號的言論屬嚴重失誤,引起網民不滿,更有人揚言抵制其代言產品。



6號就網民抨擊,於今日凌晨4時許在ig story發文道歉,指當時口快快講錯,並為當時的口誤再一次向大家道歉。然後,他再在ig發文:「再一次,同大家講聲唔好意思,對唔住!因為一時疏忽,口快過腦,喺節目講錯咗重要資訊,但當時掉以輕心,冇即時糾正令大家誤會,真係對唔住。之後如果小弟要提及重要資訊會更加小心!小心!小心!」

陸浩明ig圖片

陸浩明ig圖片


陸浩明ig圖片

陸浩明ig圖片

鍾意就快D Share啦!