掃呢頁CODE去手機

2020年2月26日 星期三

湯洛雯:愛犬癱瘓日日喊 湯洛雯想遊日父母快啲返 #湯洛雯

湯洛雯都未知父母幾時返。藝人湯洛雯(靚湯)出席無綫劇集《法證先鋒IV》宣傳,本月初與父母及好友高海寧到日本旅遊,由於當時本地疫情嚴峻,故父母一直逗留當 ...




湯洛雯都未知父母幾時返。


藝人湯洛雯(靚湯)出席無綫劇集《法證先鋒IV》宣傳,本月初與父母及好友高海寧到日本旅遊,由於當時本地疫情嚴峻,故父母一直逗留當地,未有跟隨她回港,預計日內才返港,惟現時日本疫情較香港嚴重,問到可擔心父母於當地情況?她說:「佢哋喺好偏遠地方,一直冇買回程機票嘅,依家喺關西。(香港政府建議日本旅客返港後要自我隔離14日,你同父母同住係緊密接觸者喎!)真係唔知,咁我日日喺屋企都唔出街,但都會問下父母意願先,因為佢哋都留咗喺日本廿幾日。」


靚湯表示現時最需要父母的愛,皆因4歲的愛犬近日因椎間盤移位,下半身達四級癱瘓,近日接受了手術,她說:「之前我日日喊,依家冷靜番,所以好想父母快啲返嚟,一齊畀啲正能量隻狗。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!