網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月1日 星期六

賈靜雯:冇為武漢肺炎發聲 賈靜雯被大陸網民圍剿 __,中國,大陸,新型肺炎,武漢肺炎,賈靜雯,

唔出聲都出事…武漢肺炎蔓延全球,唔少藝人都拍片為武漢加油及醫護人員打氣,而台灣歌手范瑋琪因為失言被網民圍剿,但唔出聲都未必冇事!好似經常中台兩邊走嘅女 ...




唔出聲都出事…


武漢肺炎蔓延全球,唔少藝人都拍片為武漢加油及醫護人員打氣,而台灣歌手范瑋琪因為失言被網民圍剿,但唔出聲都未必冇事!好似經常中台兩邊走嘅女星賈靜雯咁就躺着也中槍,被網民發現自1月19日喺微博分享家庭照片後,就冇再更新,被大陸網民洗版式鬧爆冇為疫情發聲「平時只知道秀女兒」、「覺得你好假,疫情你一點都不關注嗎?」


到尋日,佢就轉發受邀為武漢前線醫療人員打氣嘅片段,不過好意不被領情,大陸網民繼續留言「人家罵了你,你才發的」,亦有人支持佢為佢加油!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!