網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月18日 星期二

【武漢肺炎】戴祖儀因疫情損失工作:安全最緊要 #戴祖儀 #新型肺炎 #武漢肺炎

戴祖儀(Joey)今天(18日)出席《學是疫學非》的錄影節目,這次特別版主要是為大家說一些抗疫方法。最近疫情嚴重,令很多人憂慮。所以Joey指在節目中 ...




戴祖儀(Joey)今天(18日)出席《學是疫學非》的錄影節目,這次特別版主要是為大家說一些抗疫方法。最近疫情嚴重,令很多人憂慮。所以Joey指在節目中這次進行了很多實驗,她說:「口罩有好多唔同種類,會去做實驗睇合唔合適大家戴。」

《學是疫學非》拍攝了兩星期,拍攝場地有室內和室外,有時候室外拍攝需要除下口罩才能拍攝是無可避免,Joey說:「其實睇返,我哋就算室外拍攝好多時候都戴口罩,始終喺街上人流多。保護自己同時都要保護大家。」

Joey現時主要是忙著錄影《學是疫學非》和《娛樂大家》,尤於疫情關係,她很多工作都需要取消,「其實我今個月要飛幾轉,不過都取消哂。始終安全問題,同埋呢個情況留喺屋企安全啲,大家都會明白同理解。(損失?)冇得計嘅,安全最緊要,雖然冇咗呢筆錢。」

(劉智源攝)


(劉智源攝)


(劉智源攝)


(劉智源攝)


(劉智源攝)


(劉智源攝)


(劉智源攝)


(劉智源攝)


(劉智源攝)


(劉智源攝)


(劉智源攝)



來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!