掃呢頁CODE去手機

2020年2月18日 星期二

指陸浩明有錯且責無旁貸 麥明詩:望事件過後大家關注真係黑心嘅人 #陸浩明 #麥明詩

指陸浩明有錯且責無旁貸麥明詩:望事件過後大家關注真係黑心嘅人20分鐘前陸浩明(6號)在TVB節目《#後生仔傾吓偈》中,竟錯誤地說出「香港是SARS病毒 ...




  • 指陸浩明有錯且責無旁貸 麥明詩:望事件過後大家關注真係黑心嘅人
  • 20分鐘前




陸浩明(6號)在TVB節目《#後生仔傾吓偈》中,竟錯誤地說出「香港是SARS病毒源頭」,以致被大肆圍罵。眼見事情發酵鬧得沸沸揚揚,6號不僅在社交網站出Post道歉,更在鏡頭前聲淚俱下認錯。可惜,網民反應兩極,有不少仍表示不可原諒,更說出「抵制陸浩明及其代言品牌」、「讓6號變句號」等說話。

見6號被圍攻得可憐,今日,與他合作過的人都出post為他發聲表示支持,例如逐步淡出娛圈、已國際顧問公司擔任顧問的麥明詩。

麥明詩在IG為6號發表「千字文」,並據《#後生仔傾吓偈》的內容嘗試證明6號「香港是SARS病毒源頭」之說只是無心之失的口誤,但強調6號雖是口誤卻也是責無旁貸。麥明詩又引用過往情況,嘗試說明6號其實並不舐共,如他試過在節目說「唔好搞我後面」、專注香港市場及廣東話節目。麥明詩最後直言6號的確有錯,但「希望大家可以把槍口對翻(返)准啱嘅位置」,喺「關注咗呢件事之後,可以將關注放喺啲真係黑心、不道德、埋沒良知嘅人上面。」

有網民看過麥明詩的Post之後,留言讚她「是個好人」、「講得好好」,甚至說「ok畀面你」。不過,仍有人覺得6號的錯不是哭著道歉就可了事,「錯到咁起碼要換走主持先啦」,畢竟他在香港人的集體傷口上灑鹽。

無論最終結果如何,肯定的是這件事必定跟6號一世,甩不掉,三不五時就會被「翻閹」。

麥明詩IG的發文全文如下:

Ben sir話齋,唔講嘢冇人話我啞;我亦都知道我講嘢對我冇任何好處,但或許我現在比較少顧慮,正所謂「官到無求膽自大」#曲,所以忍唔住講多句:真係希望大家可以把槍口對翻准啱嘅位置。

一月尾嘅時候,梁卓偉因為一句「戴口罩講唔到嘢」論多日備受關注,好多人卻忽略了佢之後出黎宣佈,以模型分析預估已有4.4萬人感染。其實佢冇必要出來講一個同正式公佈確診數目差咁遠嘅數字(嗰時正式公布確診不夠1萬),佢之前嘅口罩論的確係誤導到大眾,但佢隨即道歉,且繼續出黎分享一啲或許並非緊貼官方口吻嘅報告,我覺得起碼算係(比較)有承擔,係咪要chur住佢唔放呢。

陸浩係我合作咗幾年嘅前輩,說實話佢一直照顧後輩,有幾次我同fyy出大show出錯佢都幫我地補獲carry我地;當然,講到良知嘅時候唔可以被私人感情左右;佢呢一次佢固然係大錯特錯,但佢緊接講錯嗰句之後,佢係話「係因為有個廣州人喺內地食…」然後yy話「係佛山」;資料都未必係啱,但係可見應該係一個口誤,佢當時應該係知道由內地傳落黎。

當然,呢個口誤好嚴重、佢責無旁貸;而陸浩亦即刻出黎道歉。大家可能對於佢同某些其他前輩嘅關係而有所意見,比較圓滑係佢做人處事嘅方式,但係佢點都係一個試過喺《後生仔》大嗌「唔好搞我後面」、一直專注香港市場、專注做廣東話節目嘅主持。

佢係錯,而我之前未睇清楚段片就評論咗都係錯,剪接組冇修正係錯,字幕組照配字幕係錯... 但希望大家關注咗呢件事之後,可以將關注放喺啲真係黑心、不道德、埋沒良知嘅人上面。謝謝

#香港不是沙士源頭

PS 會向監製表達,應該係節目上面澄清番

----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!