掃呢頁CODE去手機

2020年2月21日 星期五

當年由鮑培莉提名參加新秀 梁漢文聞噩耗表難過 #梁漢文

梁漢文視鮑老師為大恩師。
當年由鮑培莉提名參加新秀梁漢文聞噩耗表難過梁漢文視鮑老師為大恩師。梁漢文的第一個唱歌老師也是鮑培莉,他收到鮑老師培莉病逝消息後表示很難過:「好突然、好 ...




當年由鮑培莉提名參加新秀 梁漢文聞噩耗表難過

梁漢文視鮑老師為大恩師。

梁漢文的第一個唱歌老師也是鮑培莉,他收到鮑老師培莉病逝消息後表示很難過:「好突然、好難過。上月仲有跟佢聯絡約食飯見面。鮑老師係我第一個唱歌老師,我16歲個年識佢,跟佢學唱歌,因為佢我會先參加新秀歌唱比賽。當年跟佢學咗一年,鮑老師問我有冇興趣試吓參加新秀,因為佢會移民,可以走前做我嘅提名人,叫我試吓自己實力 。就因為佢鼓勵我,我先入咗這一行。後來鮑老師去咗美國,有一段好長時間冇見,直至我2008年結婚,佢返嚟出席婚宴。我視佢當為一個好大恩師,佢同我媽咪都熟落,希望佢家人節哀順變。」




鍾意就快D Share啦!