掃呢頁CODE去手機

2020年2月3日 星期一

進軍時裝界 謝安琪做瑜珈鍛鍊身體抗疫 __,謝安琪,

進軍時裝界謝安琪做瑜珈鍛鍊身體抗疫19分鐘前謝安琪為運動時裝品牌客串設計師一職,與品牌攜手推出她的設計系列,Kay笑言今次絞盡腦汁設計:「舊年演唱會我 ...




  • 進軍時裝界 謝安琪做瑜珈鍛鍊身體抗疫
  • 19分鐘前






謝安琪為運動時裝品牌客串設計師一職,與品牌攜手推出她的設計系列,Kay笑言今次絞盡腦汁設計:「舊年演唱會我好滿意,所以今次系列決定沿用「kay… isn’t me.」作為設計概念,希望繼續鼓勵大家好好閱讀自己、探索生命。除了保留運動服裝的基本元素,在設計上亦花盡心思。我今次參與度都好高架,由概念、起稿同揀材料都關我事,不過我聽講我揀嘅Earth Tone顏色,呢個品牌過百年歷史都冇咩用過,我仲以為佢地實拒絕我啦,點知全權比我話事,希望帶到新感覺比大家!」Kay很滿意今次作品,希望未來有更多設計面世:「今次設計重點係想有功能性又不失時尚感,所以新系列會提供很多襯衫比大家揀,好似做完GYM後,隨便更換其中襯衫,就可以直接再去Shopping玩樂。其實平時我嘅日常造型,都會用唔同嘅accessories點綴。所以下次再有機會的話,我想試吓設計手袋、頸巾、頭飾等等。」

剛過去的農曆年,Kay就話自己留港度歲,每日做運動健身抗疫:「新一年希望大家都身體健康,呢排天氣比較反覆,自己每日在家也有抽時間做瑜珈和簡單的負重運動,希望可以好好鍛鍊身體。」

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

立即睇

全城抗暴 區區論壇同你深度剖析

-----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角、銅鑼灣做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!