掃呢頁CODE去手機

2020年2月20日 星期四

【撲米撲廁紙陰影】張頴康夫婦日日巡超市 踏破鐵鞋搵清潔消毒劑 #張頴康

政府唔封關,市民要埋單。港人受新型冠狀病毒威脅,一罩難求唔再講,仲要陷入「盲搶炎」,,連廁紙劫案都可以發生。早前本刊發現趕到超市的陳豪,對住空空貨架一 ...






政府唔封關,市民要埋單。

港人受新型冠狀病毒威脅,一罩難求唔再講,仲要陷入「盲搶炎」,,連廁紙劫案都可以發生。

早前本刊發現趕到超市的陳豪,對住空空貨架一臉無奈,近日又發現張頴康兩公婆,由超市到藥房,再到連鎖店,踏破鐵鞋都只為找貨源緊拙的清潔消毒劑。張頴康的頻撲,正是近日港人生活的寫照。

早前張頴康幾經辛苦才撲到一包米同一排廁紙,之後他將「戰利品」放上ig,見他一手攬實廁紙的興奮樣,完全流露何謂「執紙之手,與妻同慶」。

早幾日張頴康兩公婆行大埔超市,除了買糧,老婆麥雅緻在超市左騰右騰,莫非又要撲廁紙?行完超市再到藥房,及健康產品連鎖店大搜索。本刊上前跟他們了解,老婆麥雅緻話:「我哋其實出嚟買餸,順便睇吓啲清潔用品,因為想買番啲清潔屋企用品,今日淨係買到洗廁所嘅用品。」

早幾日撲米成功的張頴康亦說:「老婆話要出嚟睇住個市,依家每日出街都只係想視察行情,睇吓有咩嘢用品返咗貨,就唔需要太緊張。」

有人囤積狂掃,搞到急需的市民冇法買到,麥雅緻身同感受,所以說:「今日見到啲卷裝廁所都無晒貨,仍然未返貨,好在自己存貨都足夠嘅,因為一條都足夠一家使用大半個月。其實都唔需要囤積,如果唔夠嘅話,都可以向朋友求救,我見大家都會互相幫助。」

重提之前晨早七點半排隊撲物資經歷,張頴康形容場面如喪屍出籠:「我揸住架車經過,見到後巷已經有好多人排隊,心知不妙,泊好車行過去嘅時候,原來已經有三、四十人排隊,大部分都係外傭。到八點開門嘅時候,所有人就好似喪屍咁樣衝入去。當時我可以買到兩包米,不過好多人都話唔好囤積貨品,所以最後只係買咗一包。」

家有兩個小朋友,面對疫情嚴峻,相信身為父母的他們都會擔心。

張頴康續說:「就算擔心都冇用,唯有每個人做好自己本份」

學校停課,這段日子他們為小朋友安排了甚麼健康活動抗疫兼放電?

麥雅緻:「尋日小朋友話,撐船仔時唔需要戴口罩好開心、好興奮,因為我知道小朋友戴住口罩都好辛苦,全日侷住。大女今年五歲,已經懂事,都算聽話無除低口罩,但我都知道佢好辛苦、好侷。」

疫情嚴峻,港人自強!



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!