掃呢頁CODE去手機

2020年2月6日 星期四

關智斌、陳家樂聯手整蠱師弟楊天宇 湯怡、周家怡演技爆發勁配合 #周家怡 #湯怡 #關智斌 #陳家樂

昨晚(4日)播出的網上綜藝節目《三夫當關》請來湯怡(Kathy)及周家怡擔任嘉賓,雖然表面上大家一起討論娛樂圈的辛酸史,但其實關智斌(Kenny)及陳 ...




昨晚(4日)播出的網上綜藝節目《三夫當關》請來湯怡(Kathy)及周家怡擔任嘉賓,雖然表面上大家一起討論娛樂圈的辛酸史,但其實關智斌(Kenny)及陳家樂早已串謀兩人,夾手夾腳整蠱楊天宇(Angus)。

於節目開始前,Kenny及家樂將最尖酸的問題交由楊天宇發問,當周家怡講述自己入行經過時,楊天宇問出「陷阱」問題:「是非會唔會特別多,或者有人傳你是非?」陳家樂立即把握機會「寸嘴」說:「而家講呢啲做乜?」、「份稿未到咁深入,要層層遞進㗎嘛。」,成功營造尷尬氣氛。

之後楊天宇向湯怡發問是否曾被淋紅油,湯怡回應是因為劇情需要,更暗示楊天宇訪問前冇做足功課,而陳家樂再次發功不斷攻擊湯怡是花瓶,更「拋波」給楊天宇叫他發問,他立即說:「我好驚啊,喺呢個氣氛我唔敢問問題。」隨後Kenny助攻:「明明傾好咗一人問一題㗎嘛大佬,咁成個節目我哋做晒啦好冇?」楊天宇立刻「紅都面晒」怕兩位師兄真的生氣。

二人隨後把目標轉向周家怡身上,陳家樂先假裝攻擊周家怡的外表,之後又再由楊天宇發問:「會唔會試過係街度未必有咁多人認得你,或者有人聽到你個名會聯想起新聞主播周嘉儀?」周家怡立即演技大爆發,黑面反問他:「係咩?似咩?真係似?」之後更要求剪走問題並生氣離場,湯怡見狀都一同離場,並說:「我唔想係一個花瓶!」

兩位嘉賓離場後,Kenny及陳家樂把所有責任推向楊天宇,但當Kenny要楊天宇向嘉賓道歉時,家樂卻拒絕並指「做節目係咁㗎啦」,更指責湯怡:「你睇到稿㗎嘛,係咁問㗎啦」。最後Kenny為打完場叫楊天宇寫悔過書,演變成陳家樂與湯怡對罵。Kenny之後遞上「整蠱紙」,楊天宇未有見到,更不忿地說:「其實我冇錯㗎喎。」之後再看多一眼紙上寫住「你已經被整蠱」才恍然大悟自己被玩,大叫:「你哋好無聊啊!」一班前輩立即安慰師弟,喜劇收場。


來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!