掃呢頁CODE去手機

2020年2月24日 星期一

伍詠薇:唔怕步打邊爐家族後塵 伍詠薇生日照「滾」 #伍詠薇

點睇都唔似51歲。農曆年時,有市民舉行親戚大聚會,喺一間Partyroom打邊爐,其後11人確診新冠肺炎,消息震驚全港,令好多香港人再唔敢出去「滾」。 ...




點睇都唔似51歲。


農曆年時,有市民舉行親戚大聚會,喺一間Party room打邊爐,其後11人確診新冠肺炎,消息震驚全港,令好多香港人再唔敢出去「滾」。但今日藝人伍詠薇(伍姑娘)就上載同朋友打邊爐相慶祝51歲生日,無懼新冠肺炎,不過相信一向做開運動注重健康嘅伍姑娘一定會做足防疫措施,見佢同朋友合照時,唔單止戴口罩,仲戴埋超大眼鏡遮眼。


今日正日生日嘅佢,就賣關子話今晚唔係同老公慶生,佢留言話:「今日係我正日生日,整個二月好多親朋戚友邀請食飯⋯⋯感謝大家,但係因為疫情關係⋯⋯我抱住~~只要大家夾到時間就替我搞吧,(咁當然我都會選擇我喜歡嘅飯腳)因為明天.馬上就要投入新工作,所以仲有好多我喜歡嘅朋友,未能一一夾到期⋯⋯請見諒⋯⋯來日方長,禮物可先照收,分享一下之前生日飯係同邊個食,請自己對號入座啦⋯⋯再一次感謝你哋抽時間請我食飯同送禮物#今晚飯局唔係2人世界估唔估到邊個同我食。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!