網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月10日 星期一

陳柏宇:新冠肺炎玩謝食肆!陳柏宇火鍋店黯然執笠 #陳柏宇

生意難撈,Jason都係睇開啲!新冠肺炎疫情持續惡化,飲食及零售大受影響,日前更有19人家庭打邊爐後有10名成員確診,進一步打擊飲食業。藝人趙勁皓(K ...




生意難撈,Jason都係睇開啲!


新冠肺炎疫情持續惡化,飲食及零售大受影響,日前更有19人家庭打邊爐後有10名成員確診,進一步打擊飲食業。藝人趙勁皓(King)與歌手陳柏宇兩年前夾份投資火鍋店,問到疫情對火鍋店的影響程度時,King表示兩間分店已分別結業及易手:「尖沙咀店去年6、7月已經頂咗畀人,蝕咗少少錢囉!銅鑼灣店一月嘅時候租約期滿,所以結業,冇蝕錢,打個和,我都好唔捨得,但呢個時勢冇辦法。」至於陳柏宇坦言生意已經差了一段時間,也是時候要結業,問到蝕了多少錢?他說:「應該冇蝕錢,因為有錢賺時已經回到本,係跟住啲儲備啲錢蝕晒,咁完約時就執囉。(會唔會覺得可惜?)冇乜可惜,生意唔得就唔得。」


雖然火鍋店損失不大,但King另外有三間北京菜餐廳、一間酒吧及一間健身室,當中以餐廳的生意受疫情影響最嚴重,每間每月虧損約三十至四十萬,問到如何止蝕?他坦言:「其實有諗過轉手,我哋搵埋租客,但業主唔肯。依家仲可以頂多三至六個月,我都唔想結業,因為當中涉及過百員工,而且餐廳我做嘅第一個生意,做咗九年,所以唔想放棄。咁業主有減租,有間減咗三成,有間免租。(健身室同酒吧生意呢?)酒吧營業額反而升咗,可能大家唔使返工返學健身室就差不多,但冇新客,有啲舊客可能畀人裁咗都唔再續約。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!