網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月8日 星期六

【大病昏迷七日有覺悟】韓馬利愧對老公杜燕歌:我以前忽略佢 #韓馬利

【大病昏迷七日有覺悟】韓馬利愧對老公杜燕歌:我以前忽略佢21分鐘前韓馬利早前接受電台訪問,指因為經歷腦膜炎,昏迷了一星期,幸有老公杜燕歌在身邊細心照顧 ...




  • 【大病昏迷七日有覺悟】韓馬利愧對老公杜燕歌:我以前忽略佢
  • 21分鐘前




韓馬利早前接受電台訪問,指因為經歷腦膜炎,昏迷了一星期,幸有老公杜燕歌在身邊細心照顧,不單人生觀改變,更令她更懂珍惜對方。

兩人結婚三十年,韓馬利說以前是個工作狂,要別人認同才感到滿足:「我因為咁冷落丈夫,忽略咗佢感受,我喺醫院時,佢仲話我唔識照顧自己,寧願病嗰個係佢,所以我好感激佢咁多年都咁忍受,我會積極改變自己,做個合丈夫心意的太太。」

事實,杜燕歌在太太心中幾乎攞滿分,韓馬利指他是好好先生,不煙不酒,更不會口花花,兩人拍拖時,對方會在澳洲會錄歌寄給她,聲音像費玉清,韓馬利坦言自己早已迷上他。

在澳洲開餐館的杜燕歌,人人叫他杜老闆,但返到香港,竟然有人叫他「韓先生」,他說:「我心裡覺得難受,但亦要放下男人尊嚴忍耐住,因為在澳洲,Mary會幫我招呼客人,甚至會洗厠所,佢唔當自己係明星,我真係好感動。不過佢係工作狂,喺香港時好少關注我啫。

但自從大病,在生死邊緣徘徊後,兩人感情反而愈來愈好,她終於明白老公的重要。

「佢可以畀我安全感,我希望佢以後有咩需要話我知,佢講出口,我一定會做。」韓馬利說。

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤

----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!