掃呢頁CODE去手機

2020年2月27日 星期四

沈震軒:靠「爆登」成名!沈震軒回巢升呢做男一 #沈震軒

沈震軒重返TVB拍劇。藝人沈震軒到電台宣傳跟劉美君合唱的新歌《局內人》,同時亦是二人合演的ViuTV劇集《好人好姐》插曲。當年被網民封最靚仔配角,曾拍 ...




沈震軒重返TVB拍劇。


藝人沈震軒到電台宣傳跟劉美君合唱的新歌《局內人》,同時亦是二人合演的ViuTV劇集《好人好姐》插曲。當年被網民封最靚仔配角,曾拍無綫劇《潛行狙擊》演基男「爆登」一角,令人留下深刻印象。提到剛簽邵氏並重返TVB拍劇做男一,他透露3月開拍古裝劇:「都有受疫情影響遲少少開,啲場景都有睇清楚,全部都係喺香港取景,同蕭正楠拍,講濟公。(你做濟公?)係做佢好兄弟,要賣吓關子,劇情幾爆,自己都好期待,睇劇本都估唔到最尾係咁。」對於再返TVB拍劇,他謂都緊張:「同啲未合作過嘅演員合作,希望有新火花。(跳級做男一喎!)係重要角色啫,有進步係開心,最緊要角色有發揮同好玩。」


講到《好》劇中跟劉美君的一段婆孫戀,他指意想不到有好大回響:「劇入面有句對白都好貼地,『有冇諗過10年後拖住個阿婆出街?』講到呢句有眼淚。」劇集成績好有考慮拍續集?他抵死笑說:「咁就唔好睇我自己都唔想知佢哋之後點,將最靚嘅畫面停喺呢度就得。(現實中有成熟女士接近?)網上有好多人都話我媽、我婆睇到好投入,有呢個幻想都開咗一條路出嚟。」現實中曾有過姊弟戀?他坦言有:「都偏向搵啲大自己2、3年嘅,其實10年內都OK,再大就驚有代溝,依家嗰個就係細過我嘅。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!