掃呢頁CODE去手機

2020年2月19日 星期三

張秀文:張秀文自爆搬屋 搵林盛斌太太睇風水 #張秀文 #林盛斌

因為疫情,林盛斌工作都停晒,靠太太撐住頭家。藝人林盛斌(Bob)及張秀文為節目《你估我唔到》擔任主持。阿Bob被問到近日於社交網站出Post,指太太P ...




因為疫情,林盛斌工作都停晒,靠太太撐住頭家。


藝人林盛斌(Bob)及張秀文為節目《你估我唔到》擔任主持。阿Bob被問到近日於社交網站出Post,指太太Pearl工作多過自己,自嘲「咬老軟」,他受訪時笑言:「因為疫情,我啲商演活動相繼延期或取消,明白咁做都係為大家安全着想,衞生問題始終係最大考慮。」


Bob透露Pearl幫人指點迷津及睇風水工作頗忙,平均一日睇四、五個客,早出晚歸。身旁的張秀文即表示最近忙搬屋,希望找Pearl略為指點,Bob即笑謂:「畀個靚折你。」秀文否認當上業主:「租嘅啫,不過依家租金的確平咗,又多咗地方選擇,但今次我冇親身睇樓,只係透過地產公司職員睇相咋,疫情下安全啲好。」


Bob席間又八卦追問秀文與少年食神Michael緋聞,秀文沒好氣地再三否認,澄清純粹一場誤會,希望大家不要多作猜想,場面爆笑。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!