掃呢頁CODE去手機

2020年2月5日 星期三

森美:盲搶廁紙!森美屋企嗰卷慳住使 #森美

何必呢...武漢肺炎令全香港人都非常恐慌,唔單只係搶口罩、消毒用品,依家連廁紙都被搶購,分分鐘一紙難求!森美就喺網上甫出唔少人搶購廁紙嘅情況,見到個個 ...




何必呢...


武漢肺炎令全香港人都非常恐慌,唔單只係搶口罩、消毒用品,依家連廁紙都被搶購,分分鐘一紙難求!森美就喺網上甫出唔少人搶購廁紙嘅情況,見到個個買到成車都係,連貨架都清晒,認真恐怖!佢仲話:「剛剛去超級市場,見冇曬(晒)啲廁紙,洛陽紙貴,都不及厠(廁)紙貴,我屋企呢卷要慳啲使啦,香港人唔好驚,定d黎(啲嚟),先做運動,增強抵抗能力。」而黃翠如亦有留言:「定d(啲)嚟,定d(啲)嚟」江嘉敏就話:「我仲要肚屙」


另一邊,周志康亦甫出唔少人搶購照片,仲話自己屋企仲夠貨,留畀有需要嘅人:「有人大手入貨,似乎有好大嘅需求,希望大家慳啲用向好方向諗其實都可以學識環保。三張變兩張,對摺,對摺再對摺,睇少啲韓劇,打少啲喊露,屋企有存貨唔買住啦,留比真正有需要嘅人。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!