網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月3日 星期一

姜麗文:舊愛姜麗文結婚 鄭俊弘:祝佢哋婚姻美滿 __,姜麗文,鄭俊弘,

鄭俊弘戥姜麗文開心。藝人鄭俊弘(Fred)為無綫節目《流行經典50年》錄影,其舊愛姜麗文今日於社交平台宣布婚訊,他聞言直呼非常好:「佢之前都有同我講過 ...




鄭俊弘戥姜麗文開心。


藝人鄭俊弘(Fred)為無綫節目《流行經典50年》錄影,其舊愛姜麗文今日於社交平台宣布婚訊,他聞言直呼非常好:「佢之前都有同我講過,好戥佢開心。(爬你頭喎!)係咩?祝佢哋婚姻美滿」


他透露剛與未婚妻何雁詩及其家人到泰國旅遊,何雁詩於回程時,花了1萬港元買了10多個可以重用的口罩,問到可覺得肉赤?他說:「呢款可以換Filter,冇辦法健康好緊要,錢可以再搵,我都係攞口罩畀家姐當新年禮物。」提到Fred於旅行時參與了排毒營課程,他笑指過程相當好玩,有意下次再參與,問到可有趁機造人?他說:「未呀,因為第二朝需要體力做運動,過多幾年先依家要努力工作。」


對於武漢肺炎疫情肆虐,連正拍攝中的無綫新劇《踩過界II》也連續兩日「冧廠」,他透露其工作暫未有影響,主持的節目如常開廠:「今個月中會拍《陀槍師姐2020》,暫時未收到延期開工通知,咁公司都有同員工量體溫,話如果發燒就要即刻離開囉!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!