網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月11日 星期二

李施嬅:愛心抗疫!李施嬅到屋邨向老人家派口罩 #李施嬅 #李詩韻

香港唔係人人都淨係識睇個錢字!本港口罩短缺,唔少長者未能搶得口罩抗疫,情況令人擔心。藝人李施嬅就做義工,到屋邨上門派口罩畀老人家,就順道將自己家中嘅口 ...




香港唔係人人都淨係識睇個錢字!


本港口罩短缺,唔少長者未能搶得口罩抗疫,情況令人擔心。藝人李施嬅就做義工,到屋邨上門派口罩畀老人家,就順道將自己家中嘅口罩送出,相當有心。


佢喺社交網上載做義工嘅照片,留言:「自己家裏有十幾片N95口罩,趁着今日可以做義工派發口罩畀公公婆婆,順便把自己的存貨都送給他們。看到他們笑得這麼開心,這個畫面是無價的。希望大家都團結,不送口罩出去都不要加價。街上有一個人病,其實自己都會危險。大家都是搭同一條船。每一個人都要健健康康,香港才會好。」佢又指自己尚有小量口罩存貨,叫大家不用擔心。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!