掃呢頁CODE去手機

2020年2月19日 星期三

森美:森美父母未落得疫船 爆有人走出房傾偈 #森美

平安回家!!停泊喺日本橫濱嘅「鑽石公主號」郵輪爆發新冠肺炎,目前增至53名港人確診。而今日(19日)終於完成14天隔離期,船上約500名完成檢疫嘅乘客 ...




平安回家!!


停泊喺日本橫濱嘅「鑽石公主號」郵輪爆發新冠肺炎,目前增至53名港人確診。而今日(19日)終於完成14天隔離期,船上約500名完成檢疫嘅乘客可陸續落船,包括約20名港人,不過被困於船上嘅森美父母就未走得!森美今日喺電台節目再更新父母情況,佢透露因為檢疫報告仲未出,所以兩人仲未落得船,但父母朋友嘅檢疫結果就呈陰性,令佢都「心安啲」,起碼緊密接觸者冇事!


佢又話父母都係靠睇香港新聞知道船上情況,反而喺船上所得知嘅訊息唔多!佢又代父母重申,兩人都願意返港再隔離14日:「阿媽同我講『阿仔我哋冇話唔返香港,冇話唔肯隔離』,我話我哋冇咁講,我都叫你哋返嚟要隔離。」而父母又同佢講,船上的確有人唔想回港後再隔離,有啲又話如果檢疫結果呈陰性,唔想返香港留喺日本,森美就表示:「但實際係點呢,就唔知得唔得!」又覺得「依家做任何決定都不太理智」。


父母仲大爆有啲人周圍走,走出房同隔籬嘅人傾偈,但佢哋就好乖留喺房!而收線前,森美父母向佢「落Order」:「冇咩嘢唔好(公開)講我哋!」森美就笑言要講畀知香港人知,大家都可能想知船上情況嘅!


森美又叮囑上機返港嘅乘客要做好保護,又叫父母喺機上唔好食嘢,避免除低口罩,因為就算喺船上檢疫結果呈陰性,都可能未必100%準確!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!