網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月10日 星期一

張智霖放閃笑老婆合照臉紅 靚靚冧爆心跳加速手心冒汗 #張智霖 #袁詠儀 #靚靚

張智霖(Chilam)和袁詠儀(靚靚)育有13歲兒子張慕童,前晚元宵佳節二人在社交網放閃,慶祝結婚19周年。Chilam分享照片取笑太太怕醜,他寫道: ...






張智霖(Chilam)和袁詠儀(靚靚)育有13歲兒子張慕童,前晚元宵佳節二人在社交網放閃,慶祝結婚19周年。Chilam分享照片取笑太太怕醜,他寫道:「19周年@袁詠儀,跟我合照還會面紅的人。」靚靚轉貼後再隔空傳情:「不只面紅,還心跳加速,手心冒汗,19周年,辛苦你了。」有網民即笑指靚靚可能喝醉。

圈中好友紛紛留言祝福,Chilam表姐上山詩鈉留言:「Happy 19th Anniversary!」范姜也有留言:「So sweet,Happy Anniversary!」方力申寫道:「Big congrats!祝福!」張名雅讚Chilam夫婦是美麗的一對。

撰文:王連連

Chilam前晚貼出與老婆靚靚的照片,慶祝結婚19周年。微博圖片



鍾意就快D Share啦!