掃呢頁CODE去手機

2020年2月7日 星期五

【意大利回港】內地電影業停工無影響 麥兆輝有時間搞好劇本 #麥兆輝

麥兆輝由意大利返港。
【意大利回港】內地電影業停工無影響麥兆輝有時間搞好劇本麥兆輝由意大利返港。導演麥兆輝一家三口今日從意大利返港,因受疫情影響,意大利當局於上周五宣佈停飛 ...




【意大利回港】內地電影業停工無影響 麥兆輝有時間搞好劇本

麥兆輝由意大利返港。

導演麥兆輝一家三口今日從意大利返港,因受疫情影響,意大利當局於上周五宣佈停飛所有往返中港的航班,但由於麥導演於多哈轉機故未有影響。他說:「去咗意大利十幾日,原本唔係玩咁耐,因為個女停課就玩耐少少。」問到在意大利有否見很多市民戴口罩防疫?他說:「當地有好多做華人生意嘅地方,好多人都會戴口罩。」再問會否擔心感染而不吃飛機餐?他表示有吃少少,「又唔係伊波拉病毒,無口罩會死。」他笑言返港後會好頭痛,因為女兒不用上課,但不可以再玩,因為要在家中上遙距課程。

雖然內地電影業停工但對麥兆輝冇影響。
雖然內地電影業停工但對麥兆輝冇影響。

對於內地電影業受「武漢肺炎」疫情影響而停工,麥兆輝坦言自己冇受影響,只是原本農曆年後為新戲《廉政風雲.煙幕》續集跟劇組埋班準備,但電影業屬於公眾活動,故需要延期,惟有利用這段時間為劇本做得更好。




鍾意就快D Share啦!