掃呢頁CODE去手機

2020年2月24日 星期一

【#新蚊武肺炎】還得到,先好借!?

【#新蚊武肺炎】還得到,先好借!?
【#新蚊武肺炎】還得到,先好借!?近月武漢肺炎全球疫情爆發,各地都出現「一罩難求」,雖然勞工條例列明顧主需為員工提供安全環境,不過唔少公司喺訂口罩方面 ...




#新蚊武肺炎】還得到,先好借!?

近月武漢肺炎全球疫情爆發,各地都出現「一罩難求」,雖然勞工條例列明顧主需為員工提供安全環境,不過唔少公司喺訂口罩方面都出現困難。


香港巴士工會日前表示:因為各公司口罩不足,為員工提供嘅口罩數量非常緊絀,所以早前已向香港政府尋求協助。而政府亦決定作出支援,向巴士公司借出一批CSI口罩,不過明言「日後須要全數歸還」。

雖然話「有借有還上等人」,不過下次有大家向Frd「借紙巾」,可能真係要諗諗!

大家又點睇呢?

#新Monday#一次性口罩#武漢肺炎#時事新聞台#防疫#口罩#CSI口罩

#NM_海月

【#新蚊武肺炎】還得到,先好借!?

Source

來源 source: http://www.nmplus.hk
鍾意就快D Share啦!