掃呢頁CODE去手機

2020年2月28日 星期五

陳雅思:避炎留家做運動!陳雅思設平台教瑜伽 #陳雅思

留家最好梗係做運動啦。前港姐季軍陳雅思(Bonnie)醉心瑜伽,除早前考獲瑜伽導師牌,近年設立瑜伽平台,希望發放正能量:「呢個平台我想整好多年,因為近 ...




留家最好梗係做運動啦。


前港姐季軍陳雅思(Bonnie)醉心瑜伽,除早前考獲瑜伽導師牌,近年設立瑜伽平台,希望發放正能量:「呢個平台我想整好多年,因為近來氣氛都唔係幾好,再加上大家留多咗屋企避炎,所以我想大家喺屋企都有活動做吓,跟住我哋啲片做運動,同時可以有一個健康飲食,加埋護膚。」


Bonnie話呢個平台只係用咗幾個星期籌備完成,因為要處理短片同埋文章,雖然有壓力,但都好有成功感,故日前舉行一個小型派對,慶祝平台推出:「其實好多朋友好耐冇見,所以趁呢個派對見吓佢哋,同大家食吓Lunch做吓瑜伽。好開心我嘅朋友嗰日咁支持我。(心情?)都緊張,因為呢個平台係我一個好大嘅Project。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!