掃呢頁CODE去手機

2020年2月17日 星期一

鄧炳強與明星足球隊飯局影片流出 一哥:我做警察係學成龍方中信 #成龍 #方中信 #鄧炳強

今日網上流出一條影片,警務署署長鄧炳強聯同晨曦足球隊和明星足球隊齊齊食飯,席上鄧炳強更上台發言,台下藝人包括有成龍、曾志偉、譚詠麟、方中信、盧惠光、林 ...




今日網上流出一條影片,警務署署長鄧炳強聯同晨曦足球隊和明星足球隊齊齊食飯,席上鄧炳強更上台發言,台下藝人包括有成龍、曾志偉、譚詠麟、方中信、盧惠光、林國斌等人。鄧炳強指:「首先多謝晨曦同明星足球隊同我哋踢波食飯,同埋多謝警隊兄弟,因為佢哋真係好撐我。另外今日我好興奮,因為我見到好多偶像,由成龍大哥到Alan(譚詠麟)到志偉到阿Ben,全部都係我偶像,所以我心跳得好緊張。其實點解我區議會講嘢咁叻呢,因為就係聽志偉《開心字典》,其實我做警察呢係學成龍大哥同方中信,全部學你哋,我唔知點做警察,睇睇吓就識做。另外今日我其實好憎你(指譚詠麟),因為我老婆鍾意你多啲,無辦法,我都鍾意你。今日真係好多謝踢波嘅朋友同埋演藝嘅朋友,其實大家係老友,全部在心中唔使講嘢,只要你哋畀個手指公我哋,赴湯蹈火在所不辭。」

點擊睇吓有咩名人喇!

方中信。(網上影片截圖)


衛志豪。(網上影片截圖)


盧惠光。(網上影片截圖)


激動發言,背面係「斷水流大師兄」林國斌。(網上影片截圖)


曾志偉、譚詠麟。(網上影片截圖)


曾志偉、譚詠麟。(網上影片截圖)


謝振中都在場。(網上圖片)


朱經緯和江永祥。(網上圖片)


歐陽振華。(網上圖片)


衛志豪後面就係「遁地八」張智軒。(網上影響截圖)


唯唯。(網上圖片)


張智霖。(網上圖片)


成員大哥也有份在台上發言,更叫大家一起上台唱《朋友》,他說:「不管我們是哪一個階級、哪一層,我們都是朋友。」

《香港01》致電有份出席飯局的衛志豪了解,不過他表示正在開工要晚點才能回覆。


來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!