掃呢頁CODE去手機

2020年2月19日 星期三

黃嘉樂:同吳岱融鬥戲被讚賞 黃嘉樂預告有嘢發生 #吳岱融 #黃嘉樂

黃嘉樂同吳岱融鬥戲大獲好評。無綫劇集收視報捷,於疫情下為市民紓緩緊張的生活氣氛,除了首播的《法證先鋒》有33點收視外,劇集《大醬園》亦有29.3點高收 ...




黃嘉樂同吳岱融鬥戲大獲好評。


無綫劇集收視報捷,於疫情下為市民紓緩緊張的生活氣氛,除了首播的《法證先鋒》有33點收視外,劇集《大醬園》亦有29.3點高收視。


周一晚播到黃嘉樂以為自己殺了江嘉敏,而大伯吳岱融為他頂罪,望他能繼續打理萬家基業,嘉樂的演出令人動容,連場淚崩戲,打動不少觀眾,受網民大讚。對於收視理想,嘉樂坦言很開心:「播完呢場戲,好多朋友都有私訊我,讚我做得好,自己都好開心,因為有啲係比較少聯絡嘅幕後同事,專登CAP圖SENT畀我,之後仲有一場我同江嘉敏嘅戲……但唔能夠劇透太多,等觀眾自己睇。」觀眾好擔心大伯吳岱融會唔會有事,嘉樂大賣關子:「大伯係會有事嘅,而我亦都會有啲事發生。」至於後續如何,大家拭目以待。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!