掃呢頁CODE去手機

2020年2月28日 星期五

到庇護工場派米派口罩 劉嘉玲獲益良多 #劉嘉玲

嘉玲謂見到他們純真笑容,感覺簡單易滿足。
到庇護工場派米派口罩劉嘉玲獲益良多嘉玲謂見到他們純真笑容,感覺簡單易滿足。劉嘉玲一向行善最樂,最近新冠肺炎肆虐,她關注到一班弱勢社群的需要,就聯同一班 ...




到庇護工場派米派口罩 劉嘉玲獲益良多

嘉玲謂見到他們純真笑容,感覺簡單易滿足。

劉嘉玲一向行善最樂,最近新冠肺炎肆虐,她關注到一班弱勢社群的需要,就聯同一班好友往康樂庇護工場暨宿舍派米和口罩,共派發了過萬個口罩。嘉玲謂此行不單是幫助了一班智障的小朋友,她也獲益良多。

嘉玲透露選這地方,因為該處是專收留智障者的庇護中心:「留低嗰啲人係冇屋企人㗎喇,有屋企人呢就返咗去屋企。」她在宿舍跟小朋友玩遊戲、跳舞,逗留了數個小時。她說:「佢哋都幾艱難吓,平時都要接啲手工藝返嚟加工,因為佢哋係有少少智障,咁依家咁嘅環境可能更加難搵到嘢做。」當天共派了15,000個口罩、還有大米等。

其實平時嘉玲都一向有幫助慈善機構,尤其是在新冠肺炎疫情底下,她覺得有很多人需要關懷,說:「我去到其實都有得着嘅,見到佢哋好純真嘅笑容,好簡單,好易滿足,其實我都喺度修行緊,我都學緊嘢。」






鍾意就快D Share啦!