掃呢頁CODE去手機

2020年2月4日 星期二

《黃金有罪》:張兆輝撞車!姚子羚激動飛奔醫院 __,姚子羚,張兆輝,黃金有罪,

姚子羚同張兆輝感情突飛猛進。由張兆輝、姚子羚同蕭正楠主演嘅無綫劇集《黃金有罪》,在最新一集中佢咃嘅關係終於有進展,子羚同張兆輝嘅感情突飛猛進,不過,兩 ...




姚子羚同張兆輝感情突飛猛進。


由張兆輝、姚子羚同蕭正楠主演嘅無綫劇集《黃金有罪》,在最新一集中佢咃嘅關係終於有進展,子羚同張兆輝嘅感情突飛猛進,不過,兩男一女難免變成「嬲」字,嬲嬲豬嗰個就係蕭正楠囉!


故事講到蕭正楠下定決心向姚子羚表白,仲帶埋鮮花以,及背定冧女對白入南丫島搵子羚,與此同時,子羚睇電視得知張兆輝撞車入醫院,大為緊張嘅子羚即時搭船離開南丫島去搵張兆輝,當得知對方無大礙後,子羚激動得攬實對方。


蕭正楠去到南丫島後撲個空,最慘係最後一班船已開出,要一個人孤伶伶留低過夜,而呢刻子羚跟咗張兆輝返屋企,佢哋喺音樂下浪漫起舞,最後情不自禁咀嘴,共度一晚後第二日就手拖手睇相,仲喺街頭打情罵俏,不過兩人就決定要將戀情低調,暫不公開關係。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!