掃呢頁CODE去手機

2020年2月17日 星期一

【湊仔減壓法】陳凱琳全靠阿茂整餅 #陳凱琳

【湊仔減壓法】陳凱琳全靠阿茂整餅21分鐘前陳凱琳作為一個新手媽媽,單打獨鬥,照顧一歲Rafael(鄭承悅)已經唔容易,遇上呢個時勢,抗疫仲有遙遙長路, ...




  • 【湊仔減壓法】陳凱琳全靠阿茂整餅
  • 21分鐘前




陳凱琳作為一個新手媽媽,單打獨鬥,照顧一歲Rafael(鄭承悅)已經唔容易,遇上呢個時勢,抗疫仲有遙遙長路,成日擔心衛生做得不足,小朋友有冇睇漏眼,心情冇受影響,呃你嘅!最重要呢個新手媽咪仲要有時分身開吓工,夾夾埋埋,自然積落唔少壓力。點減壓?阿Grace就話有人買嘢、有人跳舞,自己呢?足足用咗好一段時間先至搵到整蛋糕係最好嘅減壓方法。計壹仔話,佢有私心就真!只要日後再精進啲,仔仔同鄭嘉穎嘅生日蛋糕就可以一手包辦,再長遠啲睇,他日仔仔讀書,學校嘅節日派對又可以整吓蛋糕、曲奇,一展身手,一舉兩得。



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!