掃呢頁CODE去手機

2020年2月1日 星期六

梁浸浸玩具車放頭 鄭希怡公開囡囡就地削髮 __,梁浸浸,鄭希怡,

梁浸浸玩具車放頭鄭希怡公開囡囡就地削髮鄭希怡(Yumiko)的可愛女兒梁浸浸(梁子柔)尚有兩個月就5歲大,自細似足媽咪長得標緻,留有一個鬈曲長髮。今日 ...




梁浸浸玩具車放頭 鄭希怡公開囡囡就地削髮



鄭希怡(Yumiko)的可愛女兒梁浸浸(梁子柔)尚有兩個月就5歲大,自細似足媽咪長得標緻,留有一個鬈曲長髮。今日Yumiko在ig上載梁浸浸因放兩架開動了的玩具車在頭上,頭髮被車轆纏住,最後要把她的頭髮削掉,梁浸浸一臉無奈捽眼幾乎無眼睇。

Yumiko代梁浸浸留言:「我以後都唔會再將兩架行緊嘅火車🚄放落個頭度😔😔 #火車轆撬住啲頭髮 #兩架火車痴(黐)住係個頭度 #正宗火車頭 #最後就地削髮 #你地(哋)仲笑😒😒😒」,好多網民包括陳敏之在內都忍不住留言大笑,但也有不少戥梁浸浸「慘慘豬」,亦有人篤爆Yumiko「浸浸個樣勁擔心,阿媽個樣好似睇緊棟篤笑咁」。原來很多留言也有類似經歷,亦有提供遲來的解決方法「用護髮素濕水一下就掉了」。




鍾意就快D Share啦!