掃呢頁CODE去手機

2020年2月19日 星期三

【父母困郵輪】港人等檢驗結果 森美代澄清:佢哋冇話返港唔隔離 #森美

武漢肺炎肆虐,停靠在日本橫濱港的「鑽石公主號」郵輪確診個案持續增加,不少港人仍滯留在船艙,當中包括商台DJ森美的父母,連日來森美都有透露對仍身處日本橫 ...




武漢肺炎肆虐,停靠在日本橫濱港的「鑽石公主號」郵輪確診個案持續增加,不少港人仍滯留在船艙,當中包括商台DJ森美的父母,連日來森美都有透露對仍身處日本橫濱港船上的父母表示擔心,日前有指其父母隔離期滿後,回港不願隔離遭炮轟。

今日開始陸續有港人隔離期滿準備乘坐特區政府包機回港,森美在《早霸王》節目中交代父母情況,他稱船上港人對情況掌握不多,主要是靠香港新聞才得知,他為父母澄清:「阿媽同我講『阿仔我哋冇話唔返香港,冇話唔肯隔離』,我話我哋冇咁講,我都叫你哋返嚟要隔離。」

森美稱大批港人仍要等候檢驗結果,父母報告亦未收到,所以未知是否能今天落船:「上唔上到機未知,唔知結果出咗未,只能透過我講畀船上嘅屋企人知,佢哋返嚟就會接受隔離,佢哋叫我講畀大家聽,同埋冇乜嘢叫我唔好再講佢哋啦 。」

森美又透露從父母口中得知,的確有船上港人不願回港隔離:「有香港人唔想返香港,我重申係某一啲人心態,佢哋嘅諗法亦唔係我屋企人,佢哋覺得既然日本政府畀佢哋落船點解返嚟仲要隔離?我知有人會咁樣選擇,但香港政府已經講明外遊完返嚟都要隔離14日,所以而家暫時任何決定都不太理智。」

香港方面已派出入境處人員前往當地協助,但所得的資料仍不多,森美說:「因為日本政府未畀到資訊出嚟,而乘客們係以歲數分別去檢測,我爸爸媽媽嘅朋友驗先,結果佢身邊朋友冇事,我就安心啲啦,但仲未知落唔落到船,今日有幾多落到船入境處嗰邊都未知,日本檢測數字未公佈。」

森美叮囑能夠登機回港的朋友要小心,飛機上盡量做好安全保護:「唔好以為自己檢測咗冇事,大家飛機上唔好除口罩傾偈,我都叫爸爸媽媽如果上機唔好食嘢,去廁所要洗手清潔乾淨。」

森美都理解檢測方式不是百分百準確,故要回港隔離:「即使結果全部陰性,但如果測試唔係100%準確都有機會互相感染,而家喺口水分泌攞樣本,有時候個樣本啱唔啱或者病毒數量喺身體唔足夠都未必驗到,呢個先係返嚟香港要再隔離14日嘅原因。」

文:曹家誠

-----------------------------

第三屆最港電影大獎

按此立即投票

-----------------------------

《果GYM》隨身播  健身壹App過!

一按即玩


鍾意就快D Share啦!