掃呢頁CODE去手機

2020年2月23日 星期日

開食肆撞正疫症經營困難 良心老闆可嵐誓保員工飯碗 #可嵐

可嵐接受有線主播馬梓軒訪問時談經營生意困難,而去年5月魏駿傑及劉美娟夫婦曾到另一間她經營的糖水店來支持她。
開食肆撞正疫症經營困難良心老闆可嵐誓保員工飯碗可嵐接受有線主播馬梓軒訪問時談經營生意困難,而去年5月魏駿傑及劉美娟夫婦曾到另一間她經營的糖水店來支持她 ...




開食肆撞正疫症經營困難 良心老闆可嵐誓保員工飯碗

可嵐接受有線主播馬梓軒訪問時談經營生意困難,而去年5月魏駿傑及劉美娟夫婦曾到另一間她經營的糖水店來支持她。

新冠肺炎疫情來勢洶洶,飲食業生意大受影響,其中歌手可嵐認真黑仔,去年12月中在土瓜灣開張的糖水鋪分店,原本已遇上冰河時期,加埋碰上疫情,真係生意難做!

日前她接受香港開電視《娛樂頭條E-news Headline》主播馬梓軒訪問,表示正努力於疫境求生:「對我嚟講喺呢個疫情下經營,打和已經當贏!最緊要確保員工有份工,有收入!現時我將員工嘅工時縮短咗,同時將餸菜改以真空包裝出售,咁會比較衛生!」

身為食店老闆,可嵐透露近期不斷四出搜羅消毒用品:「我自己買咗啲消毒搓手液放喺舖頭,都幾難買!我原本有200枝貨,點知疫情出現,得番20枝畀我!」市面除了消毒用品短缺,可嵐對一罩難求亦感無奈:「原本我以為屋企得一盒口罩,點知工人執執吓嘢發現多一盒,感覺開心過執到金!我成日覺得口罩就好似條命咁,有命先出得街!」


鍾意就快D Share啦!