掃呢頁CODE去手機

2020年2月19日 星期三

陸浩明:陸浩明《#後生仔》再道歉 麥明詩撐到底 #陸浩明 #麥明詩

陸浩明喺最新一集《#後生仔傾吓偈》再道歉,麥明詩(右)及馮盈盈都支持!藝人陸浩明(6號)早前喺節目《#後生仔傾吓偈》誤將沙士講做「嗰時香港係病毒源頭」 ...




陸浩明喺最新一集《#後生仔傾吓偈》再道歉,麥明詩(右)及馮盈盈都支持!


藝人陸浩明(6號)早前喺節目《#後生仔傾吓偈》誤將沙士講做「嗰時香港係病毒源頭」而引起滿城風雨,佢之後道歉時淚流滿面,拍檔馮盈盈及舊拍檔嘅麥明詩就覺得台前幕後都有責任。而尋晚節目開始時就播出一段6號道歉及糾正聲明,並重申沙士源頭,同時又向當年及現在嘅醫護人員致敬!節目亦喺Instagram表示:「我哋台前幕後團隊,未來喺處理節目內容同資料,將會謹慎認真。」


而為呢件事好上心嘅麥明詩之前就話會向監製表達應喺節目上澄清,而佢就上載片段及留言:「本人下午同節目組溝通網民提議於大氣電波糾正資訊以正視聽,節目組原來於今日早上已經錄製咗呢個聲明。相信節目組未來日子會加以謹慎!」馮盈盈就轉發片段,並話:「承擔責任的勇氣 不逃避錯誤的態度 坦白講這反而讓的更佩服和尊敬💪🏻💪🏻💪🏻」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!