網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月9日 星期日

鄧月平:血濺廚房!鄧月平幫人插傷手唔出聲 #鄧月平

鄧月平為咗幫人搞到自己受傷!藝人鄧月平(Larine)有份參與的ViuTV煮食綜藝節目《辣伙頭》明日首播,想不到原來Larine的廚藝不俗,表現令人驚 ...




鄧月平為咗幫人搞到自己受傷!


藝人鄧月平(Larine)有份參與的ViuTV煮食綜藝節目《辣伙頭》明日首播,想不到原來Larine的廚藝不俗,表現令人驚喜,但卻為幫其他參賽者而血濺廚房。


Larine透露六歲時已開始炒菜煮飯,所有家務都懂得處理,並獲得鄧媽媽真傳:「我諗大家唔會覺得我識煮嘢食,其實我六歲開始,媽咪已經叫我入廚房幫手,切吓煮吓嘢食,因為屋企人覺得小朋友獨立係由細培養,所以屋企嘅家務同瑣碎事好似縫紉、簡單木工,爸爸媽媽、外公外婆都有教我做,佢哋覺得我將來作為一個賢淑嘅太太,係必須要識嘅。」


講到今次有機會在節目上一展廚藝,Larine坦言初時沒甚麼準備,只依照平日的烹調水準參賽,豈料比賽的測試愈來愈難﹕「要煮一啲從未食過、唔知咩味嘅嘢,咁我就事先喺屋企搵啲食譜搵啲靈感試煮,真係唔得嘅話就去問吓朋友偷師,同埋依家網上好多食譜、製作方法、調味配方好齊全,跟住整都會有唔錯嘅效果。」


首集參賽者之一的藝人洛兒煮到失火,Larine竟然不怕熱又唔怕火,一手幫對方拎開着火的煲,在旁工作人員卻嚇到睩大眼,Larine解釋:「當時洛兒切緊嘢冇顧到個煲,咁啱我同佢同一張枱,我喺隔籬見到佢冇反應,情急之下伸手幫佢攞開隻煲,希望令到個煲離開熱力,個火唔好愈燒愈大,然後主持人用煲蓋整熄個火,最後都安全,拍攝都冇出咩意外。」


第一集發生洛兒失火事件,得Larine即時勇救;其後有次Larine又幫另一位參賽者開帶子,結果插傷左手手掌:「我幫佢開帶子時太急啦,成把刀隊咗落手,當下我見有啲血飛出嚟,就即刻用紙巾包住隻手,然後不斷換紙巾,因為傷口都幾深,到煮完係成個比賽冇人發現我受咗傷,我係隠藏得非常好。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!