掃呢頁CODE去手機

2020年2月14日 星期五

擘晒面?龔嘉欣唔歡迎某人 取消關注何廣沛 #何廣沛 #龔嘉欣

龔嘉欣同朱晨麗傳不和,依家連何廣沛都疑捲入其中!無綫劇集《大醬園》近日熱播,飾演奸角「細么」嘅龔嘉欣演得出色,備受網友讚賞,但佢突然喺社交網有感而發話 ...




龔嘉欣同朱晨麗傳不和,依家連何廣沛都疑捲入其中!


無綫劇集《大醬園》近日熱播,飾演奸角「細么」嘅龔嘉欣演得出色,備受網友讚賞,但佢突然喺社交網有感而發話:「演員就是要做好自己的角色,尊重自己的工作,對給你機會的人負責任,我是非常歡迎你們跟我討論劇情角色,聊聊天,但是任何破壞安寧,影響他人的人,恕我這裏沒辦法歡迎你囉。」但佢就冇指名道姓究竟唔歡迎邊個。


而無獨有偶 ​​​​,佢之前拍攝《大》劇傳出同朱晨麗不和,有眼利網友發現佢原來取消關注朱晨麗緋聞男友何廣沛,問佢:「你點解取消關注何廣沛?」連朱晨麗佢亦冇關注,有網友就覺得兩人「不和」似乎升級!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!