掃呢頁CODE去手機

2020年2月23日 星期日

人生首次口罩生日會 馮允謙以掌風吹蠟蠋 #馮允謙

馮允謙回公司開會獲同事慶生。
人生首次口罩生日會馮允謙以掌風吹蠟蠋馮允謙回公司開會獲同事慶生。唱作歌手馮允謙(Jay)昨日(2月22日)32歲生日,經理人林珊珊為Jay準備最喜歡的 ...




人生首次口罩生日會 馮允謙以掌風吹蠟蠋

馮允謙回公司開會獲同事慶生。

唱作歌手馮允謙(Jay)昨日(2月22日)32歲生日,經理人林珊珊為Jay準備最喜歡的蛋糕,並約好公司一班同事送Jay一個驚喜生日會,當Jay踏入會議室一刻,發現開會同事比平日多時,更赫然發現枱上放有大大的生日蛋糕及寫滿祝福語句的生日卡,同事知道他看不懂中文,就畫上滿滿的心心以表心意。

因為抗疫關係,林珊珊特別叮囑Jay出外記得戴口罩,所以Jay吹蠟燭時也特別地以掌風配合來成事。Jay開心說:「好多謝大家咁細心畀我一個驚喜,雖然係生日,但好開心可以同大家一齊開會,傾我今年嘅新計劃,今日大家一齊聽我嘅demo,然後揀我今年第一首製作嘅歌,其實咩味嘅蛋糕我都鍾意食,因為我好為食,好鍾意食甜品。」



Jay透露每一年家人都會在21號晚上搭正12點,就為他獻上生日蛋糕,因為每年如是,所以沒太大驚喜,「但對我來講就好sweet,因為無論幾忙佢哋都會抽時間陪我一齊過,所以我好感恩。」

說到生日願望,Jay正經說:「希望今年可以寫更多好聽嘅歌,因為啱啱呢張唱片《DETOUR》每隻歌無論曲、詞及編曲,我都覺得好好聽,所以希望今年可以出多啲好歌,同埋做多啲live表演,唱歌畀大家聽。」




鍾意就快D Share啦!